loading...
irfilm-new20
042 بازدید : 114 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شركت كننده ای  درِ پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقات  كه پشت پرده هست انتقاد كرد و صحنه را ترك كرد.

 این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر حرفه ایی بودن متهم کردند.پیش از این هم این بارها  خبر هایی از حواشی و جنجال های غیر اخلاقی از رفتار عوامل و کارمندان این شبکه ضد فرهنگی در رسانه ها منعکس شده بود اما این بار به قدری آش شور شد که این شبکه نتوانست به طور کامل این بی آبرویی را سانسور کند.

دانلود

 

انصاف نیوز | پشت پرده انصراف «سولماز» از استیج من و تو ...

www.ensafnews.com/.../پشت-پرده-انصراف-سولماز-از...
1 day ago - «سولماز»، یکی از شرکت کننده های مسابقه ی خوانندگی «استیج» شبکه ی ... است: «این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود ... بدون شک برای شبکه‌ای که با هزینه‌های نجومی، تمام برنامه‌هایش را با یک سناریوی از ... رسوایی‌های شبکه من و تو در برنامه‌ای زنده روی تخت رسوایی قرار گرفت و چوب ...

رسوایی در برنامه استیج من و تو - فتوکده

photokade.com/ماجرای-سولماز-در-من-و-تو/
3 days ago - این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر حرفه ایی بودن متهم کردند.پیش از این هم این بارها ...

شرکت کنندگان استیج من و تو - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=شرکت+کنندگان+استیج+من+و...
Jan 11, 2016 - پشت پرده رسوایی من و تو در مسابقه استیج! ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر ..... تمامی این افراد در مرکز تربیت مربی و اداره کل فنی و حرفه‌ای استان اسکان داده می‌شوند.

رسوایی چند باره برای شبکه من و تو / پشت صحنه هایی از جنس...

www.yjc.ir/.../رسوایی-چند-باره-برای-شبکه-من-و-تو-...
3 days ago - این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا ... *افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلوزیون + فیلم.
پشت پرده استیج من و تو سولماز sarbehava.ir/1394/11/10/4340 ۱۴ ساعت پیش - چرا سولماز تو ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را . ... افشاگری نیمه تمام سولماز از مسابقه stage شبکه من وتو+ . ... ۵ ساعت پیش - رسوایی های تازه از پشت صحنه من و تو | این بار شرکت کننده ایی .
2 days ago - دانلود فیلم افشاگری سولماز شرکت کننده برنامه استیج شبکه من و تو که تهدید به افشاگری از رسوایی برنامه من و تو کرد. این بار شرکت کننده ایی ...
4 days ago - این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را ... و ابرو ریزی شبکه من ... رسوایی در برنامه استیج من و تو و ماجرای سولماز در من و تو ... افشاگری نیمه تمام سولماز از مسابقه stage شبکه من وتو+ .

شرکت کننده مسابقه خوانندگی من و تو سولماز که تهدید به ...

www.rcamp.ir/.../شرکت-کننده-مسابقه-خوانندگی-من-...
3 days ago - رسوایی چند باره برای شبکه من و تو / پشت صحنه هایی از جنس… ... در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شركت كننده ای درِ … این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را ...

دانلود فیلم افشاگری سولماز از رسوایی استیج من و تو

1patogh.ir/.../دانلود-فیلم-افشاگری-سولماز-از-رسوای...
2 days ago - دانلود فیلم افشاگری سولماز شرکت کننده برنامه استیج شبکه من و تو که تهدید به افشاگری از رسوایی برنامه من و تو کرد. این بار شرکت کننده ایی ...

2 days ago - لندنی من و تو رسوایی من و تو در اتفاقات كه پشت پرده هست انتقاد كرد و. ... در مسابقه من و تو با نام استیج شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و از اتفاقات که پشت. ... افشاگری سولماز روی آنتن زنده من و تو در برنامه زنده شب گذشته مسابقه ..... تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در ...

اعتراض سولماز به پشت پرده برنامه استیج منو تو - عکس و فیلم

aksofilm.rozblog.com/.../اعتراض-سولماز-به-پشت-پر...
4 days ago - این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه . ... رسوایی در برنامه استیج من و تو و ماجرای سولماز در من و تو. tafrihy.net/. ... دلیل اصلی مهاجرت به کانادا و ترک تمام تعلقاتش در ایران را عشق به موسیقی .

کلیپ و فیلم افشاگری سولماز درباره شبکه منوتو و مسابقه ...

jik2jik.rozblog.com/.../کلیپ-و-فیلم-افشاگری-سولم...
1 day ago - کلیپ افشاگری سولماز درباره شبکه منوتو , فیلم افشاگری سولماز ... از جنس رسوایی چند باره برای شبکه من و تو طاها پخش پشت پرده سول ماز ... دانلود فیلم تمامی اجرا های فریال در استیج Stage Manoto ویستابلاگ .... در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و از .

علت خداحافظی سولماز از استیج برنامه من و تو + فیلم | دانلود ...

model2016-photo.ir/.../علت-خداحافظی-سولماز-از-است...
2 days ago - خبر خداحافظی سولماز از مسابقه استیج من و تو / فیلم عکس www.yeknice.com/. ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی ..... دانلود فیلم افشاگری سولماز از رسوایی استیج من و تو | سایت …
اتفاقات عجیب در قسمت ۹ بهمن که باعث انصراف سولماز از استیج شد حواشی برنامه استیج ... \"فال روزانه سه شنبه 6 بهمن 94 تمامی ماه ها\", 0, 31, pixlove ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر ...

پشت پرده رسوایی شبکه "من و تو" در "مسابقه استیج"! - قطره

www.ghatreh.com/.../پشت-پرده-رسوایی-شبکه-مساب...
1 day ago - پشت پرده رسوایی شبکه "من و تو" در "مسابقه استیج"! ... ین افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را ... تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت ...

افشاگری خواننده استیج من و تو از پشت صحنه این تلویزیون + ...

www.fastcamp.ir/.../افشاگری-خواننده-استیج-من-و-تو-...
2 days ago - این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را .... اول بلاگ | پشت پرده رسوایی من و تو در مسابقه استیج!

رسوایی در برنامه استیج من و تو و ماجرای سولماز در من و تو :: مجله ...

siberangi.blog.ir/.../رسوایی-در-برنامه-استیج-من-و-تو...
3 days ago - رسوایی در برنامه استیج من و تو و ماجرای سولماز در من و تو ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را ...

پشت صحنه هایی از جنس... / رسوایی چند باره برای شبکه من و تو

www.tahapakhsh.ir/.../رسوایی-باره-شبکه-من-تو-پش...
3 days ago - استیج، من و تو، برنامه استیج، پشت پرده استیج، سولماز استیج، سولماز ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود ...

الف - رسوایی «من و تو» در پخش زنده

alef.ir/vdcaianey49nuw1.k5k4.html?328064
3 days ago - این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون ... در برنامه زنده شب گذشته (جمعه)مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج، شركت كننده ای درِ ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا ..... تمام حقوق محفوظ بوده و استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.

3 days ago - رسوایی چند باره برای شبکه من و تو / پشت صحنه هایی از جنس. ... ،در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شركت كننده ای درِ پخش . ... کلیپ افشاگری سلماز درباره شبکه من و تو در برنامه زنده استیج ..... تمامی مطالب اول بلاگ به صورت خودکار از وبلاگ های فارسی با درج منبع جمع می شود و این وبسایت هیچ ...

افشاگری سولماز از فساد اخلاقی در مسابقه استیج من و تو - جدید ...

www.momtaznews.com/افشاگری-سولماز-از-فساد-اخلا...
9 hours ago - رسوایی های تازه از پشت صحنه من و تو سایت خبری ممٺاز نیوز: در برنامه زنده امشب مسابقه استیج من و تو شرکت کننده ای در پخش زنده آواز نخواند و از ...

رسوایی اخلاقی برنامه استیج شبکه منو تو سولماز | shaadipoint

www.shaadipoint.in/رسوایی-اخلاقی-برنامه-استیج-ش...
3 days ago - این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا ... ۶ days ago – 1 ساعت قبل دانلود مسابقه استیج stage من و تو Manoto ...
3 days ago - ماجرای تهدید من و تو به افشاگری توسط سولماز,پشت پرده,من و تو ... در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شرکت کننده ای درِ پخش ... رسوایی اخلاقی جدید من و تو و برنامه استیج , رسوایی برنامه استیج من و تو , سولماز ... ولی ببینید طی این چند سالی که این شبکه راه افتاده و علی رقم تمام این حرفا ،آیا ...

دانلود فیلم افشاگری سولماز در برنامه استیج من و تو | دانلود ...

dlroozane.ir/ماجرای-سولماز-در-برنامه-استیج-من-و-تو/
2 days ago - دانلود فیلم رسوایی سولماز در برنامه استیج من و تو ... در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند ...
این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه خوانندگی این تلویزیون لندنی ؛من و تو را تهدید به افشاگری کرد. افشاگری سولماز روی آنتن زنده من و تو در برنامه زنده ...

امیرحسین آکادمی من و تو در رابطه با پشت پرده این شبکه ...

www.newspost.ir/امیرحسین-آکادمی-من-و-تو-در-رابطه-...
1 day ago - ۱ day ago – این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود ... رسوایی اخلاقی برنامه استیج شبکه منو تو سولماز | shaadipoint .... دلت میخواد اونو از تو رویات بیرون بکشی و توی دنیای واقعی با تمام وجودت …

علت اصلی خدافظی سولماز از استیج

www.payamsalam.ir/علت-اصلی-خدافظی-سولماز-از-اس...
3 days ago - برنامه ی مبتذل استیج از شبکه صهیونیستی با یک رسوایی بزرگ روبه رو ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا ... پسر ۱۱ ساله به نام شاهین از تمام شرکت کننده های استیج بهتر می خونه ویدیو ...
از جنس رسوایی چند باره برای شبکه من و تو طاها پخش پشت پرده سول ماز استیج stage ... مسابقه استیج Stage شبکه منو تو ۱ دانلود فیلم تمامی اجرا های فریال در استیج ... در هشتمین قسمت برنامه استیج شبکه منوتو یکی از شرکت کنندگان این مسابقه و ...

دلیل خداحافظی سولماز از برنامه استیج من و تو | دانلود آهنگ ...

download2016movie.ir/.../دلیل-خداحافظی-سولماز-از-...
2 days ago - این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه ... دلیل اصلی مهاجرت به کانادا و ترک تمام تعلقاتش در ایران را عشق به موسیقی می داند تا … ... 51 mins ago – رسوایی چند باره برای شبکه من و تو-چرا سلماز انصراف ...

رسوایی دربرنامه استیج من وتو - تفریحی

tafrihy.net/.../11957-رسوایی+دربرنامه+استیج+من+وت... - Translate this page
2 days ago - ... خوانندگی من و تو با نام استیج شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز رسوایی ... بلوگ بدست این افشاگری شرکت کننده من وتو با پشت پرده رسوایی من و ...

افشاگری سولماز از پشت پرده های برنامه stage من و تو

langarnet.rzb.ir/post/2458
2 days ago - ۳ ساعت پیش - افشاگری سلماز روی آنتن زنده برنامه استیج من و تو. ... به نام سولماز عوامل من و تو را تهدید به افشاگری از پشت پرده و رسوایی . ... شرکت کننده مسابقه خوانندگی من و تو سولماز که تهدید . ... ۱۱ ساعت پیش - Stage،مسابقه،تلویزیونی،شبکه ،من وتو،سولماز،رها اعتمادی,افشاگری نیمه تمام سولماز از مسابقه stage ...
4 days ago - افشاگری سولماز از پشت پرده های برنامه stage من و تو. :: افشاگری سولماز از پشت ... 7 hours ago - کلیپ صحبت های سولماز شرکت کننده استیج از پشت پرده را در زیر جهت ... برچسب زده شده با:stage ... رسوایی در برنامه استیج من و تو و ماجرای سولماز در من و تو ... افشاگری نیمه تمام سولماز از مسابقه stage شبکه من وتو+ .
3 days ago - رسوایی چند باره برای شبکه من و تو / پشت صحنه هایی از جنس. ... در برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شركت كننده ای درِ ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را ...
2 days ago - این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به .... اول بلاگ | پشت پرده رسوایی من و تو در مسابقه استیج! ... مهرداد میناوند، پیشکسوت پرسپولیس که این روزها در تمام بحث ها شرکت کرده و.
16 hours ago - برنامه استیج من و تو سولماز در برنامه استیج رسوایی برنامه استیج من وتو دلیل ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را ... تمام کدهای پیشواز ایرانسل و همراه اول آهنگ های سریال شهرزاد ...

رسوایی در برنامه استیج من و تو - دانلود فیلم جدید

media.giig.ir/رسوایی-در-برنامه-استیج-من-و-تو
3 days ago - این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را ... ویدیو افشاگری سولماز من و تو ,افشاگری سولماز,سولماز من و تو,حذف سولماز,ویدیو استیج سولماز من و تو,فیلم ... مشاهده تمامی 515 پست He3am ...

رسوایی چند باره برای شبکه من و تو / پشت صحنه هایی از جنس...

www.nakhostnews.ir/.../رسوایی-چند-باره-برای-شبکه...
3 days ago - رسوایی چند باره برای شبکه من و تو / پشت صحنه هایی از جنس. ... برنامه زنده امشب مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به .... تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به نخست نیوز است.
3 days ago - لطفا از تمامی صفحات دیدن نمایید. http://s1.toolscamp.ir/up/toolscamp/images/ · پشت پرده رسوایی من و تو در مسابقه استیج! ... این افشاگری شرکت کننده من وتو با اعتراض شدید مجریان برنامه همراه بود تا جایی که وی را به غیر حرفه ...
2 days ago - افشاگری سولماز روی آنتن زنده من و تو. در برنامه زنده شب گذشته مسابقه خوانندگی من و تو با نام استیج، شرکت کننده ای درِ پخش زنده آواز نخواند و از ...

دانلود اجرای مژده آهنگ دل کوچولو در مسابقه استیج Stage Manoto

akhbar-film20.aranweb.ir/
15 hours ago - این بار شرکت کننده ایی به نام سولماز در مسابقه استیج من و تو ؛من و تو را تهدید به افشاگری کرد. افشاگری سلماز روی آنتن زنده برنامه استیج من و تو. در برنامه زنده شب .... اول بلاگ | پشت پرده رسوایی من و تو در مسابقه استیج! ..... 3 days ago - دانلود تمامی اجرا های فریال در برنامه استیج Stage Manoto دانلود آهنگ های .
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 1,180
  • بازدید کلی : 11,967